Här sitter jag..

och har egentligen massor av saker att fixa. Måste åka och handla frallor och grejer till ikväll, måste fixa Lovvan och gå ut en runda med henne. Ska åka till jobbet och bygga löshoppningsbana. Ska bre alla frallor och göra klart tills ikväll. Phuu!

Jag tänkte jag skulle åkt iväg vid 10 och handlat, men självklart sitter jag här fortfarande. Hallå Emelie, var är självdiciplinen.. :S
Blir en sen kväll ikväll, löshoppningen och exteriören med Lasse slutar ca.21.30 och sen ska stallet fixas efter det. Kan lova att det blir till att sova direkt när jag kommer hem..

Nähä, dags att slänga i mig lite mat och fixa iordning mig så att jag kommer iväg någongång också kanske.
Tjipp å hajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback