Då ska man ut i kylan igen..

Nu är den långa härliga ledigheten över och jobbet ska börja.. Är ju dock ett nytt jobb denna gång, så det ska bli riktigt spännande. Denna veckan ska jag nog mest vara med och lära känna personalen och hästarna.. Sen blir det föräldramöte och grejer nästa vecka och då kommer även lektionerna igång som jag ska ha också. Ska bli skoj!

Nyår har varit bra och det  var lagom lugnt/festligt också, känns bra. Nu är det nytt år och nya tag som gäller. Detta året ska bli kanon, det är bestämt sen innan. ;)
En sak är det däremot som inte blir kanon... jag missar en hel del hockeymatcher nu när jag jobbar. Men det är sånt man får ta. Inte en match på hela januari kan jag gå på.. :( Men det blir ju desto fler då för Adam, mamma och pappa..

Ska ta och byta om nu så jag får på mig lite varmare kläder när jag ska vara ute i sisådär 10 timmar.. *brr*
Det blir mössa och vantar som gäller.. Snön faller här utanför och det ser verkligen iskallt ut, men det får gå det också. Man brukar ju säga att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder. Jag brukar ju iochförsig ha ett annat ordspråk när det gäller det där.. " Det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder". :P

Jaja, nu måste jag åka. Ska hinna med min egen häst innan också hade jag tänkt..
Ajöss!

image85

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!

Aha, kändes som det när du skrev om Adam killen :-)

Låter som det var hyfsat lugnt på nyår eller?

Jag var riktigt riktigt dålig igår och när jag väl kämpat mig till Jpng så hade jag glömt nycklarna hos mina föräldrar.. Usch, ingen bra början på nya året :-(

Vart låg din nya arbetsplats nu då? Vad var det du skulle göra där!

/Peter

Postat av: Syveragnes

good job please keep on the good work

2008-11-18 @ 11:46:53
URL: http://syveragnes.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback