Dagarna som går alldeles för fort är här.

Fredag kväll och helg igen. Skönt!
Har jobbat som vanligt i veckan och har inte hunnit med att skriva, tyvärr!
I måndags var jag kvar och var med på balanshoppningen.. Himla bra träning det där att hoppa "löshoppning" utan att hålla sig.. Däremot blev det inte riktigt löshoppning då Balder behövde lite hjälp att galoppera framåt ;)

I tisdags hade jag mina lektioner och det gick bra. Faktiskt riktigt skoj att ha vuxna "nybörjare"! Hästkunskapen med barnen/ungdomarna är inte fel den heller. Kul att dom är så intresserade och verkar lyssna bra. Alltid uppskattat!

Har haft praktikant denna veckan också, Magdalena från nuvarande KY2. Kul att ha någon från utbildningen och riktigt bra med tanke på att hon kan hjälpa mig med bra ideér och sådär. Perfekt!
När denna veckan är slut kommer det blir hårdkörning på jobbet, på lördag fyller gammelmannen Jabin 28 år så då är det kalas för honom. På söndag ska vi vara på Scandic hela dagen och prata om ungdomssektionen och sådär. Helgen därefter är det massa aktiviteter, kurser och sen är det Ronny och Lollo Åhman.
Helgen därefter är det ytterligare kurser och grejer.. och så rullar det på! Fram till slutet av februari.

Var förresten ett reportage i tidningen idag om Ölmstad och tjänsten jag har där. Huu..

Började ju att sätta igång Lovvan så smått för någon vecka sedan, tänkte jag skulle longera henne igår. Men när jag kom ut på banan och lät henne springa ett varv så såg jag att hon var halt. :( Så det var bara att gå in i stallet igen och plocka av alla grejerna, tyvärr! Släppte ut henne i en egen hage så hon får gå i lugn och ro nu så får vi hoppas det inte är något allvarligt. Kollade henne idag och då kunde jag inte se någonting, så det kan ha varit att hon gjort nåt i hagen precis innan... *hoppas* Jag vill ju komma igång och träna ordentligt med henne snart.

Annars är det väl lugna gatan tror jag.. Hockey imorgon där HV möter Timrå IK, kan bli en bra match. Förresten gjorde ju "värnamoförmågan" Tedenby mål i matchen mot Brynäs. Härligt attt han äntligen fick sätta den!
Skoj att gå imorgon iallfall, för sen lär jag missa en hel del matcher. Nu hoppas jag mest bara att jag kan se så många matcher som möjligt i slutspelet iallfall..

Efter hockeyn blir det en sväng till Värnamo, ska eventuellt ut och äta lite med mamma och pappa och sen ska vi bowla. 22.30-00.00. Haha, det ska bli skoj!

Nähä, blir alldeles för långt det här..
Tjillevippen..

Kommentarer
Postat av: Daniel

gick bowlingen bra? blev någon full? :D

Postat av: Daniel

förresten jag tycker vi kan ta en öl-bowling framöver :).

2008-01-27 @ 16:29:23
URL: http://danyf.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej gumman!
Såg dig i tidningen, mamma hade klippt ut reportaget till mig =)! Ql! Tänkte om man kunde göra nåt liknande för att kunna ha en sån tjänst i Bratteborg oxå, kan inte du luska lite hur de gick tillväga?
Ska ut nästa helg, skulle vara superkul om du ville hänga med, det var ju jättelängesen! Kanske en stund iaf om du har mkt att göra.
Ha det bra, kramen!

2008-01-28 @ 01:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback