Fredag kväll

Ja, då var det fredag kväll igen och en ledig dag idag. Jobbet i Ölmstad är skoj och man kan ju säga att jag rivstartade i onsdags. Ordinarie ridlärare var sjuk så jag fick rycka in och hålla lektioner direkt första dagen. Gick helt okej och nu blev jag ju varm i kläderna första dagen kan man säga. :)

Har lite blandade uppgifter att ta mig an och först och främst är det föräldramöte och informationsträffar nästa vecka, lektioner också och ska försöka ta mig ut till skolorna och informera om att jag finns så att säga. Spännande!
Imorgon är det dags igen för att träffa lite elever och ungdomssektionen och sådär.. Sen är det ledig dag på söndag och sen kör det igång på måndag igen.. Då blir det hel vecka mån-lör eller söndag.

Ska kika på JVM-finalen imorgon också hade jag tänkt. Först är det jobb, sen ut till stallet och sen blir det Lekeryd en runda.. Fullt upp med andra ord. :)

Dags att springa ner till tvättstugan nu och plocka upp tvätten. Sen blir det nog sömn om en stund, gonatt på er allhop..

Kommentarer
Postat av: Suscoto

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback