Har det redan varit helg?

Känns inte som om det varit helg än.. Igår jobbade jag och var väl hemma runt 16 ungefär.. Duschade bara och bytte om lite snabbt sen åkte vi upp till Lekeryd jag och Adam. Svängde förbi Lovvan en snabbis och sen åkte vi till hans föräldrar, åt god mat och umgicks lite.
Kikade på JVM-finalen som tyvärr fick ett snöpligt slut.. Men ett silver är inte fy skam det heller, det kommer nog smälta in så småningom att det var bra det också.

Omkring 01.30 inatt ringde Adams telefon och det var dags att salta och ploga vägarna.. Han fick vara ute hela natten och morgonen och kom inte hem förrns ca.12 timmar senare. Så hela dagen har blivit lite förskjuten.
Sov inte riktigt ordentligt inatt heller och vaknade vid 05.30 imorse och var hur pigg som helst. Varför är det alltid så när man får sova?!

Gjorde iallafall god mat innan som vi åt.. Potatisgratäng och inbakad fläskfilé med persiljekryddsmör. Gott var det!
Så nu blir det någon dag i veckan med god mat i lunchlådan. ;)

Imorgon är det dags för jobb igen.. föräldramöten hela veckan fram t.om. lördag.. Har 3 lektioner på tisdag som jag tänkte jag skulle planera ihop lite imorgon. Sen ska jag ordna klart aktiviteter till V.7 och fixa och dona med lite annat småplock. :)

Dags att förbereda för sömn snart.

Kommentarer
Postat av: Ailostine

Great page I will be a return visitor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback