Lugnet före stormen?

Idag verkar man kunna läsa överallt att det väntas starka vindbyar till helgen, kan bli stormstyrkor här på vissa håll sägs det.. Men jag vet inte riktigt jag, här blåser det mindre idag än vad det gjort på många dagar..

Ska iallafall åka upp till stallet om en liten stund, motionera Lovvan på något sätt. Lär märka då om det blåser eller inte, för blåser det någonstans, då blåser det i stallet.
Tog helg redan igårkväll, jobbade till 19.00 ungefär och sen hämtade jag min bil. Äntligen! :)
Ledig idag, imorgon och på söndag. Skönt! Har jobbat på vardagar och lite helg nu de senaste veckorna, så ledighet var välkommet. :)

Har en hel massa kurser och utbildningar framför mig nu. Känns som att det kommer bli minst 1/vecka iallafall. Men det ska bli intressant, alltid lär man sig nåt nytt.

Hockey imorgon och då hemma mot Skellefteå, äntligen en match jag kan gå på igen. Får se hur många av spelarna som tillfrisknat tills dess, igår spelade HV med en hel drös med juniorer. Men som det lag HV är och med kanonjuniorer gick det riktigt bra det också. 1-1 mot tabelltrean LHC.

Nähä, dags att stoppa i mig lite mat sen ta min bil upp till stallet, har insläppet och fodringen idag också. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback