Ner som en pannkaka, upp som en sol

Ungefär så var det igår.. På förmiddagen kändes allt trist, riktigt trist. Såg inte ens framemot att åka till jobbet, som annars brukar vara riktigt skoj och ett antal timmar som bara springer iväg.

Men väl där på plats, rullade allt på i sin takt. Jag plockade ut hästar till lektionerna, tog fram lite material till de grupper jag skulle ha i hästkunskapen och sen satt jag och ritade lite med ett par tjejer. Dags för hästkunskapen sen och jag kan ju inte påstå annat än att barnen är kanonroliga.. Det är verkligen uppskattat att ha dom i hästkunskapen. :)
Dags för hästkunskapen med dom vuxna sen och det rullade på bra det också, sen ridning för dom. Dom fick prova på lite olika saker och fortsätta öva på att svänga hästen med kroppen och inte händerna.. Sen blev det lite galopp på slutet och det gick kanon. Härligt!

Hv vann hockeyn också över Stefan Petterssons nya lag, SSK. Härligt med vinst, synd bara att jag inte kunde vara där. Men hoppas på att jag kan gå på lördag, om det inte väntar jobb då också. Återstår att se.

Nu är det iallafall dags att åka upp till Lovvan och sen vidare till Ölmstad för mer jobb.
På återseende. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback