Skynda, skynda

Då var det tisdag igen, helgen har gått otroligt fort och igår var det dags för jobb igen. Dagen rullade på snabbt och det var skönt, var lite trött på förmiddagen när  jag skulle åka iväg.. Men det ordnade ju sig!
Idag är det dags igen och det är en lång dag jag har framför mig. Först ska jag sitta och fixa lite med en del papper, sen har jag ju fritidset fram till 17.30. 18.00 har jag hästkunskapslektion med en grupp. 19.00 har jag hästkunskap med min vuxengrupp och 19.45 har jag dom i ridning, balanshoppning står på schemat idag.
Kommer nog från jobbet vid 21.30-22.00 nångång skulle jag tippa.

Hv fick med sig en poäng igår hem från Globen.. Jari Kaupilla som satte två mål, är dock lite osäker på andra målet. såg nästan ut som en spark in i målet, men men.. mål är mål och denna gång var det ju för rätt lag ;)

Är en liten aning stressad nu, men ändå sitter jag här. Ska hinna med att äta, packa ner mina saker, byta om och vara ute vid bilen om sisådär 14 minuter.. Tror ni det lyckas? Knappast.. ;)
Jaja, jag får skynda mig på hos hästen istället så jag hinner till jobbet i tid..

3 dagar kvar, sen är jag ledig på fredag. Ska ner till HBG med Lovvan då, kolla upp hennes hälta :(
Sen är det jobb igen både lördag och söndag.. Blir jobb nån/några veckor i streck.. Det flyter på utan nån dag ledigt.
Tjipp å hajj!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Arbetsnarkoman?

Men vad ni är blinda. Det är ingen spark. Så vitt jag vet får man faktiskt sparka pucken till sin egen klubba vilket oxå Jari gör innan den sitter i nätet bakom Daniel Larsson. Alla snackar om att det är spark! Spark till egen klubba, klubban stöter in pucken vilket innebär helt regelrätt mål!!!

Postat av: Peter

Hallå,

Oj vad du verkar ha mycket att göra :-)

Samma här, fullt upp denna veckan :-)

Vad händer annars i ditt liv då? Skoj på jobbet?

kram Peter

2008-01-30 @ 11:44:54
URL: http://peternordin.blogg.se
Postat av: Daniel

Men det såg jag mycket tydligt på bilderna som visades på PPV. Kauppila sparkar pucken till sin klubba som därefter stöter in pucken. Det jag är mest frågande till är HUR de först kunde ge målet till Eric Johansson. Han står i målgården men backar ut i samma stund pucken går på mål, vilket i sin tur innebär att han INTE blockerar vägen för Larsson. Kontentan blir alltså regelrätt mål!

2008-01-30 @ 13:26:16
URL: http://danyf.blogg.se
Postat av: ANNA

Oja!
Tanken med hela hockeyväsendet är väl att man ska få chans att skriva av sig? ;)

2008-01-31 @ 10:05:45
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Olaana

Thanks for the info!

2009-07-08 @ 11:43:52
URL: http://olaana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback