Trött som en björn i ide på vintern..

Har inte sovit alls bra inatt och inte mått nåt vidare heller. Ingen bra början på dagen..
Ringde veterinären innan om vaccination till Lovvan och han kunde komma idag, så jag pallrade mig upp till stallet på förmiddagen. Blev alldeles kallsvettig bara av att mocka, men den friska luften gjorde nog gott trots allt. Har vart hemma en stund nu och börjar piggna till lite. Eller nja, så särskilt pigg är jag väl egentligen inte.. Men känner mig inte sådär hängig nu, mest bara allmänt slö. 

Nu väntar dock jobbet om en stund och idag blir det ett par föräldramöten/informationsträffar och sen har jag 3 lektioner idag också. Hoppas jag fått lite kläm på hästarna nu så jag kommenterar rätt personer :)
Missar hockeyn ikväll eftersom jag jobbar till 21.30, men jag får nog en rapport av Adam sen om hur matchen var.

Ska se om jag kan slänga i mig lite mat nu innan det är dags att fara iväg ut i det gråmulna vädret.
Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback