Vem drog ner ridån nu då?

Har verkligen vaknat på helt fel sida idag. Känner inte för att göra någonting, inte ens för att åka till jobbet.
Ska ha lektioner idag och sådär, så det är ju egentligen en rolig dag där det händer massa saker.

Märkte redan när jag vaknade första gången idag att det kändes som en riktigt grå dag och så verkar det fortsätta. Kan kanske bero på att det var lite sol igår som gjorde mig piggare, idag är det helt igenmulet.. någon har liksom dragit ner ridån..
Skulle gärna ha sovit bort hela dagen, men så värst mycket mer sömn lär det inte bli förrns inatt.. Jobbar till 22 ikväll och missar därmed också hockeyn. Men hockeyn är inte hela världen ändå, missade ju den förra tisdagen också och då tänkte jag inte på hockeyn på hela kvällen. Det där beror ju helt och hållet på hur skoj jobbet är.
Men det blir nog skoj ikväll också antar jag.. :)

Red lite på Lovvan igår också.. Mest skritt och lite trav, hon har ju trots allt vilat ett par veckor. Men det var en härlig känsla att kunna rida ut själv på fälten även om hon vilat såpass länge. Underbart.

Nähä, nu måste jag nog slänga i mig nåt att äta så jag orkar med dagen trots allt.. Hoppas på att jag blir lite piggare av det.



Kommentarer
Postat av: Tobiaskaisa

Hello, This site is a brilliant idea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback