Ridå ner..

Ledin & Jämtin, dom var våra svin...
Nu har dom skrivit på för NHL-klubbar båda två. Verkar inte vara någon rolig Silly Season i år, massa profiler som lämnat och ingen jag gillar speciellt mycket som kommit till. Bara Hagos och Angell som värvats.. Hagos är verkligen ingen spelare jag gillar, tvärtom!

Med Ledin, Jämtin, Ward, Åkerman m.m. försvinner spelare som verkligen haft energi och vilja.. Mest kommer jag sakna Ledin, hans uttalande är alltid så härliga och lugna.. en riktigt publikfavorit..
Ser inte alls framemot hockeysäsongen nu, men säsongskorten är ju inköpta. Så nu jäklar Stillman, nu gäller det att du ger oss nåt vi vill ha också..

För övrigt har jag inte haft speciellt mycket tid till att skriva här på sista tiden. Fullt upp med det mesta.

Har börjat hoppa Lovvan mer och mer.. Har startat henne en liten 60cm hoppning, som gick felfritt och vi fick med oss en rosett hem. :)
Har varit och kollat på hus och även varit med på budgivning.. Priset blev dock lite för högt och vi fick ge oss..
Massor mer saker har hänt förståss, men jag orkar inte rabbla allt..

Kanske återkommer om ett tag igen..

"Ledin & Jämtin, älskade, saknade svin"
Lycka till i NHL/AHL :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback