När får vi en förklaring?

Ilskan har inte lugnat ner sig speciellt mycket, det verkar bara vända och vrida på sig. Var det så att Stillman verkligen ville ha Jämtin, men han hellre valde LHC, eller var det pengar som styrde?
När ska HV börja gå ut med uppgifter och inte bara sitta inne med alla info så alla blir vansinniga... Nu vet jag inte riktigt vad jag är arg på, vet bara att det är Jämtin/Stille/HV.

För övrigt så har sportblaskan ändrat text till bilden nu. Innan stod det nämligen: Jämtin klar för HV igen.
Jag önskar att inte hockeyn och HV betydde så jäkla mycket, att man kunde se det som en flugskit i rymden istället, men nu är det ju inte så, tyvärr. Så det är "bara" att gå vidare och försöka göra mig av med ilskan på nåt sätt.
Nu ska jag iallafall snart sova på saken. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback