Nu har bägaren runnit över..

Idag är en pissdag.. en ren pissdag!
Jag är hemma och är sjuk, så bra började dagen. :( Har mest suttit vid datorn och läst om HV´s usla insats i Bern. Kollade på matchen via datorn och ja, den var usel. Men jag blir (blev) irriterad över att alla helt "plötsligt" hatade Hv efter den matchen.. I stort sett alla vill(e) sparka Stille och Kenta och flera spelare.. Jag anser (ansåg) att det kanske inte var det som hjälper HV till en seger, för jag anser (ansåg) att HV säkert gör "allt" för att vinna.
Men... Nu har jag fått nog, läste precis att min favorit Jämtin är klar för pisslaget LHC.. ALLA HATAR LHC.
Hur sjutton gick det här till, hur har egentligen Stille agerat i förhandlingar med Adde, (om det ens har varit förhandlingar).
Åh... jag är riktigt riktigt arg nu. Lagom start på helgen, eller inte!

Orkar inte bry mig om felstavningar och konstiga formuleringar för tillfället, jag är arg.. förresten är arg bara förnamnet!

Sportbladet har ju en fin text under sin bild också. Varför kunde inte den texten stämt?
Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Mr J

Vi som kan följa denna såpa från sidan ser bara fram emot att få se Jämtin dampa ur på sina gamla polare i Kinnarsphallen...



STOR HUMOR !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback