Vems fel är allt det här?

Ny dag idag, har väl lugnat ner mig lite sen igår. Ilskan har kanske lagt sig lite, men bara lite..
Det spekuleras överallt hur detta egentligen gick till. Det sista jag hört är att Jämtin själv ringde till LHC, sa att han kunde tänka sig spel i 4:e kedjan och accepterade första budet. Då börjar jag ju fundera på om HV verkligen gett honom ett OK bud, njae känns inte så va?!

Jaja, för övrigt drömde jag om detta inatt. Jag skulle jobba på nån förskola och på nåt sätt skulle vi vara på MC Donalds den dagen, en till vikarie skulle jobba med mig. Ni kan ju kanske själva gissa vem detta var, ja, Jämtin såklart.
Han skulle vara lekledare på MC Donalds hela dagen, det var hans nya jobb i Linköping. Kontraktet han skrivit på var alltså inte för Linköping HC utan för Linköping som stad. Där fick han ny gå och skämma ut sig på Mc Donalds som lekledare. Ha, ibland är drömmar facinerande..  ;)

Klickade mig in på 
Aftonbladet nu och jahopp, det verkar som att HV inte riktigt ville ha Jämtin, ett kontrakt på 6 månader.. Å sen berodde det eventuellt på att han & Kenta inte heller gick ihop. Självklart vill inte Stille kommentera avtalet som HV gav Jämtin. Klart som fan att dom inte vill det, det var förmodligen uselt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback