Barnpassning

Är i Värnamo nu, passar mina syskonbarn idag och imorgon eftersom syrran och mamma är i Halmstad och kikar på Nüjen, Björn, Öss och Zoran (??) Inte en aning om det var rätt, men ungefär så iallafall. :)
Ska snart ta med barnen ner till stan och köpa lite gott fika och sen åka ut till stugan till Adam och pappa som är i skogen och kör lite ved. Tänkte att jag kunde ta med barnen en runda på fyrhjulingen lite.
Sen ska dom få vara med och hjälpa till att släppa ut hästarna och sådär imorgon, får se om dom kanske får skritta lite på Lovvan också. :)

Kakan igår blev mycket uppskattad förrestsen. :) Mycket god var den, verkligen att rekommendera.

Hörs kanske senare, ajöss

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej godis! vad tycker du om homosexualitet? kika i min blogg och skriv just din åsikt, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll, tack puss!!

Postat av: Daniel

haha emelie, Özz å Nüjen är SAMMA person, för och efternamn :). du kunde ju följt med å sällskapat med mig. adam som är så snäll å go kunde tagit hand om isabell och ellinor :).

2008-09-27 @ 19:30:32
URL: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback