Bättre tur idag?

Igår var verkligen inte min turdag.. var ju som jag tidigare skrivit arg på arbetsförmedlingen och fick inget vidare bra svar när jag gick dit för att lämna mina papper och klaga lite. Formulären från jobbet kom inte heller igår, därför kan vi inte börja med intervjuerna förrns imorgon. Sen var det massa annan goja också..

Verkar kanske vara lite bättre idag. Vart och jobbat en stund iallafall, kollat ut hur vi ska göra imorgon och sådär. Var folket finns och var vi ska vara. Var och red Lovvan på förmiddagen också, red ut en runda och det gick kanon.
Sen galopperade jag en massa på ängen. Härligt. :)
Nu har jag precis fixat lite mat, ugnspannkaka med bacon fick det blir idag.
Har en kladdkaka i ugnen nu också, en liten överraskning till Adam när han kommer hem sen. ;)

Vid 17.30 ska jag åka bort till stationen igen, men inte för att jobba denna gången. Emma ska nämligen komma hit idag, vi har inte setts på hur länge som helst.. Så det ska bli kanonskoj. :) Får se vad vi hittar på..

Nähä, dags att ta ut kladdkakan nu.
Ajöss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej, i den åldern har man roligare utan.

USCH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback