Dimmiga dagar..

Dimman har legat tät utanför fönstret hela morgonen, men börjar lätta nu. Trodde det skulle bli soligt och fint väder idag, men det återstår att se hur det artar sig.

Har inte hunnit med bloggen på ett tag, vart så mycket annat att fixa med. Jobb, transport, häst m.m. Men sammanfattningsvis kan väl sägas att det ändå är skönt att tiden går och att jag gör något vettigt också. ;) Jobbet trivs jag kalas med, verkligen! Helt underbart faktiskt, första jobbet som jag längtar till när jag inte vart där på några dagar. Barn är verkligen fantastiska, helt klart!

Köpte en transport för några veckor sen också, som jag tidigare visat här.. Nu har vi bytt väggarna och lite annat smått och gott och transporten blev kanonfin. Lovvan kommer åka som en drottning i den. ;)


Såhär rutten såg den ut innan

Här är väggarna, skärmarna, stödbenen m.m bortplockade

Nästan klar, efter detta har vi satt på navkapslar också som piffade upp ytterligare.

Ikväll är det dags för hockey igen, denna gång är det SAIK som står för motståndet. Hoppas på en bra match och många mål (för HV såklart). Ska försöka med att sitta tyst idag, har haft feber och halsont nu i ett par dagar och hockeyn brukar inte göra det bättre precis. Men sitter jag tyst så borde det väl inte ta skada?! :)

Ska fixa med lite annat nu, återkommer kanske sen om lusten att skriva kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback