Helgen över, dags att se framemot nästa..

Då var det måndag igen, verkar vara en såndär grå och lite trist måndag som tyvärr har börjat med huvudvärk hela morgonen/förmiddagn. Men det går nog över det också.

Helgen har varit kanon, verkligen.
Jobbade tidigt i fredags och åkte upp till Lovvan och red en sväng på ängen och i paddocken, barbacka. Det var riktigt härligt. :) Hem och fixade lite och sen åkte vi ner till Vmo... mellanlandade lite i Vaggeryd hos Gillis bara. Han var pigg och glad, men attans så tjock han var. Har aldrig sett en så tjock ponny faktiskt, inte alls bra för honom. Funderar starkt på att låna ut honom till någon annan som vill motionera honom mer och inte låta honom gå på stora beten och bara äta hela dagarna..

Väl i Värnamo så blev det lite prat och god mat.. I lördags träffade jag Evelina & Casper en sväng. Kul att träffa Eve igen, det var jättelängesen. Casper hade blivit så stor nu, en söt kille verkligen. :)
Sen blev det stan en sväng med mamma och syster, jag fyndade två par jeans. Perfekt att ha på jobbet om inte annat.
God mat på kvällen och ännu mera prat.. Söndagen fixade Adam & pappa med min bil, försökte byta släpkontakt. Men det är nåt jordfel, så släpet blinkar inte riktigt som vi vill ändå. Får se om det går at fixa en annan dag.

Idag är jag lite ledig, men imorgon är det dags för jobb igen. Får se vad som händer annars i veckan.
På fredag åker vi till Göteborg iallafall, ska gå och kika på Supercross och sen ska vi stanna i götet hela helgen. Bo på Scandic och bara äta gott och ha det bra. Underbart. :)

Nähä, om jag skulle ta och byta om och ge mig ut i det ruggiga höstvädret för att ge mig och min häst lite motion idag också.. Återkommer kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Carro

svar: mm, jag vet. vet inte hur länge jag satt och provade med olika ramar och bilder.. men kul var det. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback