Imorgon är en annan dag..

Nu börjar även denna dag lida mot sitt slut och jag kan sammanfatta den som mycket bra.
Gjorde en lite speciell kladdkaka speciellt till Adam.. När han sen kom hem från jobbet hade han med sig blommor, jättefina verkligen. Den 2:a september idag och vi pratade om att eventuellt gå ut och äta ikväll, men vi bestämde oss för att ta det någon annan dag, (kanske fira lite extra i GBG istället) så Emma kunde komma hit idag istället.. 

Hämtade henne vid tåget 17.30 och sen var hon här några timmar..  Var evigheter sedan vi träffades och det var skoj att snacka lite om allt möjligt :) Man har ju alltid massor att prata om och varken jag eller Emma är ju personer som sitter tysta direkt. :)

Nu har det varit TV-tittande en stund och snart är det dags för mig att försöka sova lite. Ska ju orka med att jobba till kl.22 imorgon också. Snart landar väl mamma och pappa på flygplatsen också, så kanske ska ringa och kolla om det gick bra att flyga.

Förresten är jag riktigt trött på min bloggdesign.. Någon som vill ta sig an uppdraget att göra en ny? ;)

     

Visst är det fina blommor som jag fick :)

Kommentarer
Postat av: sandra.

haha. jodå även jag har hittat hit, men få väl se hur länge det vara, ganksa kul att skriva faktiskt och uppdatera lite tankar kring hockey och allt.. snart är det dags igen.. wow!! 12 dagar kvar!! längtar som en gnu!! haha. jag har länkat till din blogg nu, om det OK med dig? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback