Längesen nu.

Då var det ett tag sen jag skrev här då, blir tyvärr så ibland. Vissa veckor och dagar har jag ingen lust att skriva här alls, brukar däremot vara så att jag under dagarna går och tänker att "Ja, det här ska jag skriva i bloggen om sen.." men på nåt konstigt sätt så är det alltid så att jag glömmer det sen ändå. Jaja, sånt är livet, inte mycket att bry sig om. :)

Helgen har varit bra, haft morgonfodring i stallet så vi har kommit upp i god tid och haft hela dagen framför oss, skönt!
Veckorna som passerat har gått relativt smärtfritt, jobbat lite här och där. Har börjat jobba med hästar och andra djur lite igen, vet dock inte hur mycket det blir av det. Det får framtiden utvisa helt enkelt, men skoj har det varit iallafall. Skönt att få vara ute i friska luften och jobba och få känna att kroppen verkligen arbetar. Det behövs! :)
Annars fortsätter det andra jobbet som vanligt, det är alltid lika skoj och jag har väl nästan bestämt mig om framtiden vad det gäller det också. Dock så ska jag iväg en runda imorgon, och det hoppas jag självklart mycket på. Får se hur det blir, men ett "Lycka Till" behövs alldeles säkert. ;)

För övrigt så är Lovvan inne i sin period nu då hon är en riktig "kärring" i vissa lägen.. Verkligen märr! Men annars funkar det bra med henne och testar lite men sen är det bra, hon har iallafall inte varit dum på något sätt än. Hoppträningen har dragit igång och det har väl gått först käpprätt neråt, och sen lika snabbt uppåt igen. Men roligt är det, känns riktigt kul och nu har jag verkligen tänkt att om några veckor/någon måndag så ska vi ha varit med på åtminstone en tävling till. Något mål måste vi ju ha. :)

Har suttit och kikat runt i internetvärlden någon timme nu och hamnade på
Gratisgodis.se. Har haft ett konto där sedan länge och fick väl för mig för väldigt länge sen att jag minsann skulle ta och tjäna ihop lite poäng/godis där. Lyckades dock inget vidare då (man måste ha 11 godisar intjänade för att dom ska skicka hem nåt). Men nu hade jag visst 10 och fixade så jag kunde få några till. Så klickade precis hem lite godis som jag kan smaska på till nästa helg eller nåt :P

Satt och kikade på http://www.hm.se/ innan också och hittade en hel del saker där, men kom fram till att jag egentligen inte behöver så mycket kläder. Men funderar på att beställa en jacka och nåt linne därifrån iallafall. En vårjacka känns ju rätt bra. ;) Bara ett tag kvar nu, sen lutar det år vår. Åh, som jag längtar.



Nähä, nu ska jag fixa annat. Ajöss för ett tag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Är väl inte konstigt att du glömmer saker... så gammal som du är :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback