Nollnio

Gott nytt nollnio..
Nytt år och nya möjligheter. :) Hoppas på ett lika bra år som -08, för det var ett riktigt bra år vad jag minns. Avslutade året uppe på utsiken tillsammans med Adam, började även detta året där, såklart. Underbart!

Hv avslutade året med en skön seger mot Modo, orkar inte sammanfatta matchen. Hoppas på ett bra HV-år nollnio också, får se hur det slutar. Vore ju inte fel om det slutade som förra säsongen. ;)

Snart sätter allvaret igång igen efter all ledighet, jobb igen. Jag skulle dock önska att jag fick ett visst samtal för att det nya året ska börja bättre än bäst. Gärna som förra året började, fast på ett annat ställe :) Tänkte egentligen jag skulle sammanfatta  förra året lite, men vet inte om jag har nåt intressant att sammanfatta. Blir så lätt att man glömmer bort allt när man sitter såhär och är beredd att plinka ner allt med tangenterna, allt är liksom borta ur huvudet då. Får se om det kanske kommer fram senare. Nu är det dags att ta ut mina "Raspberry Cupcakes" ur ugnen. Mums!

Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback