Seg, segare, segast..

Känner mig inte alls på G idag, har haft huvudvärk ett par dagar nu och den vägrar släppa. Förstår inte varför..
Har bara tagit det lugnt idag och i stort sätt inte gjort något alls, ganska tråkigt egentligen, men jag har varken orkat eller velat göra mer. Vikt tvätten är allt jag gjort ungefär och kollat lite utbildningar och räknat betyg och sådär också, men annars har soffan varit en bra vän idag. Ska åka till stallet sen när Adam kommer hem hade jag tänkt, måste fixa vindrutetorkaren på min bil innan jag åker.. den pajade igår.

Ikväll är det dags igen för Hv att äntra isen i Kinnarps, match mot Timrå och hyllning av Silvermedaljörerna från JVM. Torp, Ullström, Tedenby och Petersson. Känns lite typiskt svensk att hylla någon/några som tagit silver. Men killarna gjorde iallafall en riktigt bra insats i JVM och det får man ju hylla dom för om inte annat. (:

Har svårt för att få fingrarna att trycka fram något vettigt ur tangenterna, hjärnan står liksom still på nåt förvirrande sätt. Ibland får man väl dock ha dagar som dessa, när allt bara står still och man inte gör något alls. Eller hur?!
Ska se om jag kan träna lite nu iallafall, det är ju åtminstone lite nyttigt.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback