High Score

Då börjar helgen lida mot sitt slut, men oj så mycket vi hunnit med. Har vart en kanonhelg faktiskt. Började lite lugnt i fredags, men lite god mat & en hemmakväll. Har haft morgonen i stallet i helgen, så det blev tidig uppstigning i lördags. Fixade till alla hästarna & sen intog vi en god frukost och därefter laddade vi batterierna lite. Kvällen spenderades på inflyttningsfest, trots att både Adam och jag var nyktra så blev det riktigt roligt. Alltid skoj att träffa lite folk och tjöta lite. :) Efter bara några timmars sömn var det dags för stallet idag på morgonen igen. Efter jag fixat alla de andra hästarna tog jag en barbackatur på fältet. Lite barbacka travjobb i snön var ansträngande både för mig och hästen, men det var härligt att få lite frisk luft och samtidigt jobba ordentligt.
Eftermiddagen spenderades på ett mysigt ställe utanför Habo med Adams mamma, pappa och bror. Riktigt god lustfylld buffé! Känns som att när jag räknar upp helgen så kunde den lika gärna innehållit en hel vecka, men den var inte riktigt slut där, för vi fick ännu ett trevligt besök ikväll, av Daniel. Var riktigt längesen vi sågs så det var skoj att snacka en stund. Körde honom till tåget sen och sen har tiden mestadels spenderats i soffan. Snart blir det väl att ladda batterierna igen för att orka med skolarbete imorgon. På onsdag bär det av igen..

För övrigt så är det hockey imorgon igen, Hv möter ett säkerligen taggat djurgården. Men nu gäller det för grabbarna/gubbarna i HV att skärpa till sig och tagga järnet. Finns inget annat än vinst mot DIF. Vi ska kämpa, vi ska slåss, så att segern går till oss.

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback