Ibland får saker vänta till morgondagen.

Snön ligger fortfarande vit ute och minusgraderna fortsätter att hålla sig närvarande. Ska visst komma mer snö ikväll, får väl se hur det blir med den saken. Jag gillar faktiskt snön nu även om jag ogillar vintern. Sålänge det håller sig på någon minusgrad och snön ligger kvar så är det ganska mysigt. Dessutom kan hästarna hållas igång för fullt och det blir mycket bra träning i snön. :)

Var tänkt jag skulle göra lite skolarbete idag, men har visst inte blivit så mycket av den sorten. Spenderade en timme i stallet i förmiddags, dock så vilade Lovvan. Men hade förmiddagsfodringen så tog ändå en stund där. Nu sitter jag mest och väntar på syster som ska komma hit så vi kan spendera några timmar ihop på A6 och kanske blir det en runda på stan också. :) Får ta igen det där studerandet imorgon istället, för nästa vecka är det dags för Hässleholm igen.

Ska kanske ta och göra mig iordning så jag är klar när syster kommer. Dra på lite hög musik och fixa mig för att komma i shoppingstämning eller nåt. ;)

Ajöss

 

Fyra av hästarna fint uppradande smaskande på gott förmiddagshö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback