Man är inte ensam om världen..

Underbar dag idag med härlig sol och bara några minusgrader, precis som det ska vara en riktigt vinter. Var ute och red Lovvan på fältet en lång stund i det härliga solskenet innan. Härligt att kunna vara ute så mycket när det är sånt här väder. Snön ger hästarna riktigt bra träning och det är kanon för Lovvans bakben. :)

Har inte blivit något skolarbete idag, när jag nu kom hem från stallet så spelade grannen musik för fulla muggar. Hans bas är riktigt jobbig, så just nu har jag nån form av "krig" med henne/honom. Dock spelar jag inte riktigt såna låtar som han gör, jag föredrar de lite lugnare. Men han kanske borde inse att hans musik också hörs till andra om han hör den jag spelar.. Eller så är han bara lite IQ befriad och förstår inte riktigt att han bor i lägenhet. Jaja, tur han är tyst på nätterna iallafall, man får vara glad för det lilla..

Har stallet hela helgen, så det blir tidiga mornar både lördag och söndag. Men kan va skönt att ha stallet gjort sen på förmiddagen, dagen blir ju lite längre på nåt sätt då. Ringde från jobbet innan också, så ska jobba där nästa helg. Då blir det ytterligare mornar i stallet, kvällar också för den delen. Var ett tag sen jag var där nu, så ska bli mysigt att komma dit å träffa alla djuren lite också. Har inte hunnit jobba så mycket som jag hade tänkt, då skolan tar lite mer tid än vad jag tänkte från början.

Ska snart gå ner med lite tvätt nu & sen blir det en lugn kväll, säkert med lite tv-tittande. Ajöss & trevligt helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback