Tiden står aldrig still

Då var det kväll igen. Vet inte riktigt var denna dagen har tagit vägen egentligen, men en sak är säker. När man inte är tillräckligt effektiv på dagarna, då får man ta till sena kvällar istället. Har suttit och försökt göra lite skolarbete, men det lyckades inget vidare. Istället har jag nu bakat en monsterkladdkaka med jordnötter. Lär inte finnas någon godare än den. :) Ska bli gott att smaska på imorgon när jag ska försöka göra skolarbete igen.

Red ut en sväng på Lovvan idag, en lugn runda med Johanna och Skarleta. Hon börjar bli fin nu min lilla pålle, jobbar på i bra form. Så för tillfället har hon en nöjd matte. ;) Var lite otäckt när jag skulle hämta in Lovvan idag bara, insåg att dom fått ta bort en annan häst i stallet. Usch! Fick mig att tänka tillbaka en massa på JennyFjord och Kotten. Men tyvärr är det ju sådär med djur, det kan hända närsomhelst. Men när det väl händer kommer det ändå som en chock. Tankarna går till familjen med hästen iallafall.

Ska koka upp lite fyllning till kakan nu, får väl se om det kanske är dags att krypa ner snart också.

Gonatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback