Mysig helg..

Har haft en riktigt härlig helg, underbart! Började i lördags med ett par timmar i stallet. Jag och Johanna red en liten tur med hästarna. Red sen en stund på fältet där vi även hade galopprace. ;) Helt otroligt nog så vann faktiskt jag & Lovvan, var kanske inte helt rättvist dock då Johanna troligen fick hålla in sin häst lite.
Eftermiddagen spenderades i Kinnarps med match mellan HV och Rögle. En match som HV vann med 5-1. :) Två mål av André Petersson, härlig kreativitet den killen har. Efter matchen blev det en tur till Värnamo och kvällen spenderades där med god mat och en stund framför TV´n. Igår blev det ett par mysiga timmar utomhus. Åkte till stugan och grillade korv, åkte pulka, skidor och fyrhjuling. Riktigt mysigt och skönt att spendera hela dagen utomhus med familjen. :)

Idag ska jag försöka hinna med lite skolarbete, försöka går ju iallafall. ;) Uppgifterna känns tunga just för tillfället, men jag hoppas det släpper snart och att hjärnan kan börja arbeta på högvarv igen.

Ingen vidare intressant läsning det här antar jag, men har ju trots allt bloggen till att skriva lite vad jag gjort så jag kan minnas om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback