Kommer absolut att sakna honom..

Nu är helgen snart över och det har varit en "lugn" hemmahelg. Funderade på att åka till Göteborg, men vi valde att stanna hemma istället. Har haft det mysigt och bara njutit av helgen istället.
Körde ner lillkillen till Bratteborg idag på förmiddagen, är meningen att han ska bo där nu ett tag framöver och fungerar som ridskolehäst. Han är en toppenponny och en bättre shettis än så tror jag knappast inte man hittar. Bara hoppas att han passar där och jag tror han kommer bli gott ompysslad, även om jag självklart kommer sakna honom kanonmycket. Min lilla maskot. :)

På tal om hästar har jag två sadlar till salu om nån är intresserad, en Knights Sir Walter 17" och en Kieffer Master också den 17". Båda sadlarna är i bra skick och bilder finns. Det har startat en ny hästannonssida nu
www.hastfynd.se. En välbehövlig sida, eftersom en liknande precis lades ner. Ska in där och lägga in ett par annonser nu tänkte jag så får vi se hur bra den fungerar.

Ajöss!


Kommentarer
Postat av: Lokebettina

Nice site, regards from the netherlands!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback