Snötäckt landskap.

Snön yr omkring här utanför fönstret och hade det inte varit för att Adam är iväg och plogar så hade jag gärna tagit emot snön med glädje. Skulle egentligen på kalas idag, men istället gav sig Adam ut och plogade imorse. Så kalaset ser ganska kört ut. :( Är ju inte precis första kalaset vi missat på grund av snön nu..

Jaja, det är väl bara fortsätta se glad ut och förbereda för en ensamkväll framför TV´n istället. Sånt är livet.
Ska försöka ta mig upp till stallet snart iallafall, ska bara se om jag kan leta fram bilen under all snö därute ;)

Året har börjat stressigt med en hel drös med tentor som ska vara inne på tisdag. Annars har det trots allt känts som att 2010 iallafall börjat bättre än avslutningen på 2009. Har bestämt att 2010 ska vara möjligheternas år, så vi får väl se hur det blir med det. Finns en del planer, wish me luck please. :)

Dags att dra på termobyxorna & bege mig ut i det snötäckta landskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback