Väntar och väntar..

Sitter och försöker döda lite tid medans jag väntar på att JVM-matchen ska börja kl. 03.00. "Bara" ca tre timmar kvar nu och under tiden roar jag mig med att slötitta lite på Kanada-Schweiz samtidigt som jag försöker göra lite skolarbete. Matchen ser jag inte mycket av och skolarbetet verkar det inte heller gå så bra med inatt. Börjar bli lite väl tight med tid nu så nu gäller det att kämpa på. Har en del uppgifter kvar som måste vara klara till måndag. Har iallafall ringt jobbet idag och bett om ledigt i veckan, en fördel om jag ska klara av att få alla tentor färdiga.

Nähepp, dags att fortsätta med böckerna kanske.. Lär säkert sluta med att jag somnar istället och vaknar när hockeyn är slut. Får nog ställa klockan helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback