Vinden viner

Idag har det varit riktigt vinterväder ute. Trots att vinden ven och snön yrde omkring gav jag mig iväg till stallet för en ridtur i blåsten. Hästen har gått betydligt bättre och jag kan vara betydligt mer koncentrerad i min ridning än vad jag var idag. En liten del i del hela var förmodligen att Lovvan vilat i 3 dagar och som sagt var så blåste det och snön yrde omkring. Jaja, hon fick ju rasta av sig iallafall. Behövdes kanske en lite sämre dag för att bli riktigt nöjd sen igen när det går bra. :)

För övrigt så har jag kopplat bort skolböckerna helt och hållet idag, det enda jag gjort i skolsyfte är att kolla på en film som inte alls var vad jag förväntat mig. Imorgon blir det nya tag. Först skolarbete fram till 14 och därefter en snabbis till stallet, för att sen ta en tur ner till Bratteborg. Snacka lite skit med ett par kompisar och såklart hälsa på min lillskit. Saknar honom mer än vad jag trodde faktiskt, min Gillis plutt. ;)

Nähä, kanske dags att stänga ner här och krypa ner under täcket för att lyssna på blåsten en stund innan John Blund kommer och hälsa på.
Gonatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback