Övergeneraliseringar, adjektivböjning, semantiska särdrag, konjunktioner o.s.v...

Det ni ser i rubriken är väl ungefär vad min dag kommer bestå av, försöker programmera in de olika begreppen i hjärnan och det går väl sådär enligt mitt eget tycke. Ska iallafall försöka läsa igenom en av böckerna idag, två av de andra har jag nästan kommit igenom. Ska se om jag kan få försöka komma till förskolan imorgon eller på onsdag och göra uppgiften som utgår från en del av böckerna. Det är intressant, men helt klart en hel del att lära sig och det är inga böcker man läser rakt upp och ner och förstår direkt, utan det tar lite tid och hjärnan får jobba litegrann för att förstå ibland.


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-15 @ 08:41:36
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback