Helgen lider mot sitt slut

Då var det söndag igen och helgen lider mot sitt slut. Återigen en tidig morgon i stallet med fodring och utsläpp av hästar. Blev en stunds longering av Lovvan också, hon jobbade på bra och trots att hon fick jobba på ett bra tag så såg jag ingen hälta. Imorgon blir det ett samtal ner till kliniken för att boka in en röntgen, skönt att ingen hälta syns men som sagt så är hon ju en kämpe och ger sig inte i första taget. Även om det inte syns någon tydlig hälta så vet jag ju inte hur det ser ut därinne i leden m.m. det har ju trots allt lossnat en stor benbit som sedan förmodligen låg och irriterade leden ett par dagar i väntan på operation. Gallig är hon iallafall, verkar dock blir bättre efter rörelse, vilket ju är positivt. Jaja, någon spåtant är jag ju inte, så det återstår att se hur det egentligen ser ut när hon väl kommer till kliniken, det är bara hoppas på det bästa.

Veckan som kommer lär förmodligen mest bestå av plugg, en hel del som ska hinnas med. Just nu är det litteratur om språket jag läser, faktiskt i båda kurserna jag. Den ena handlar om barns språk i allmänhet och den andra om hörselskadade och dövas språk. Intressant!

Inte så värst intressanta saker att skriva om här idag, men jag upprepar vad jag tidigare brukade skriva, jag skriver för egen del, det är alltid skoj att gå tillbaka om något år och se vad som hände just idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback