Tidig söndagskväll

Då var det söndag igen och snart är helgen över.. Har haft morgonfodringen i stallet hela helgen och det har gått bra. Har fått bra hjälp av Adam som har vart så snäll så han har gått upp tidigt igår och idag för att följa med dit. Förmodar att det inte är alla killar som skulle ställa upp så snällt, jag har verkligen tur som hittat rätt. ;)

Hockey igår också och HV på hemmaplan mot Mora. Helt okej match som slutade med 3-2 vinst för HV. Skönt med ännu en hemmaseger.. HV trummar på ordentligt i Kinnarps, vi börjar bli lite bortskämda med vinster. Men det gläds jag bara åt. Dessutom tycker jag klacken blivit bättre de senaste matcherna, kanske inte rent ljudmässigt och sådär.. men all idioti som brukar finnas där (som jag nämnt i
tidigare inlägg) har försvunnit lite igen. Skönt!
Hoppas det fortsätter åt rätt håll nu då, så kanske det kan bli ganska bra stämning igen.

Har precis gjort lite fruktsallad och vi ska väl snart äta den, sen blir det lite Beck. :)
Ha en fortsatt trevlig kväll allihop, för det ska jag ;)

Kommentarer
Postat av: ida

min gubbe släpper ut hästarna själv på morgonen, han är väldresserad ;) allt väl annars? har du flyttat till jönköping? kram Ida

Postat av: Anna

ja du har verkligen hittat en bra pojk! Det blev väl ändå 4-2 i lördags!

2007-11-19 @ 15:08:35
URL: http://annab1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback